Maria Gierałt
HR Biznes Partner w Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego współpracujący z małymi i średnimi przedsiębiorcami w ramach wdrażania rozwiązań z obszaru CSR i zrównoważonego rozwoju. Tworzy strategie CSR, doradza w zakresie podnoszenia efektywności w kluczowych obszarach HR, które mają wpływ na wypracowany zysk i kwestie wizerunkowe przedsiębiorstwa. Zaangażowana w Projekt Lider CSR – zarządzanie wiekiem oraz STOB regions Interreg Europe. Ma dwudziestoletnie doświadczenie we współpracy z dużymi przedsiębiorstwami działających na rynku polskim w realizacji wieloetapowych projektów nastawionych na rozwijanie umiejętności kadry menedżerskiej (m.in. Akademia Menedżera; Akademia Zarządzania i coaching menedżerski), na budowanie skutecznych zespołów, zarządzanie zmianą, efektywność osobistą i biznesową oraz sprawną komunikację (w tym rozwiązywanie konfliktów, negocjacje, mediacje i przekazywanie trudnych decyzji). Jako trener, coach, konsultant łączy doświadczenie biznesowe z budowaniem relacji z klientem prowadzącej do wypracowania celowanych rozwiązań (Business Solutions). Ukończyła studia podyplomowe Employer Branding (AGH), jest certyfikowanym HR Biznes Partnerem (Gamma), trenerem (Międzynarodowy Certyfikat – BTEC Professional Certificate, Edexcel) i coachem (Coach Certificate, Erickson College International). Ponadto posiada certyfikaty: Extended DISC, Ensize, Transactional Analysis 101 Verification Certificate, Akademia Mistrzów Treningu (VI The European Qualifications Framework), Zarządzanie Projektami IPMA. Pracowała m. in. dla: EDF, TAURON, Zespół Elektrowni Pątnów – Adamów – Konin, BGK, BPS, BRE Bank, BZ WBK (obecnie Santander), PKO BP, ING Bank Śląski, UDT, MAN, Valeo, Volvo, PZU, Generali, Compensa, Bayer, GlaxoSmithKline, Jelfa, LPP, Orange, Capgemini, JMD, Radisson, Kancelaria Sejmu, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Urzędy Miast.