Jak od zera stworzyć strategię innowacyjną przedsiębiorstwa? Jak ułożyć sprzedaż w małej firmie? Jak przestać bać się sztucznej inteligencji i uczynić ją sobie posłuszną? Jakie nowe technologie pomogą nam prowadzić biznes?
Te ważne pytania (i wiele innych, nie mniej istotnych) padną podczas Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości (Global Entrepreneurship Week), który rozpocznie się 17 listopada w Krakowie i potrwa do 23 listopada. To już 18. edycja ŚTP (GEW). Ta inicjatywa zrzesza organizacje, instytucje i firmy z ponad 180 krajów na całym świecie. W słowniku synonimów słowo „przedsiębiorczość” ma aż 27 zamienników. Między innymi: rzutkość, obrotność, aktywność, mobilność, pomysłowość, zapał, spryt.
Od 2008 r. co roku jeden listopadowy tydzień w ramach ŚTP prowadzone są bezpłatne warsztaty, kursy, szkolenia oraz spotkania z wykładowcami akademickimi, przedstawicielami biznesu i instytucji ich wspierających. W tym roku jednym z prelegentów będzie Maciej Koper, znany interim-sales-director, który prowadzi szereg projektów w firmach marketingowych, doradczych, szkoleniowych.
Koordynacji wydarzenia w Polsce podejmuje się co roku Fundacja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Po raz kolejny partnerem jest Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie, której program spotkań podajemy poniżej.