Rok 2020 był rokiem przełomowym dla e-commerce. Wiele sklepów przeniosło swoją sprzedaż do sieci i tam oferuje swoje produkty i usługi. Zmieniły się również upodobania i zwyczaje konsumentów. W 2020 roku 73 proc. internautów chociaż raz dokonało zakupów online. Chcesz zwiększyć wartość sprzedaży i uodpornić swój biznes na skutki pandemii? Weź udział w szkoleniu i sprawdź jak rozwinąć dobrze prosperujący e-biznes i uzyskać świetne efekty sprzedażowe niewielkim nakładem finansowym.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Wstęp do e-commerce – zacznij sprzedawać online!?
- Dowiesz się jak przygotować się do sprzedaży w Internecie
- Poznasz sposoby na zwiększenie swoich obrotów oraz zysków
- Zdobędziesz wiedzę, którą wykorzystasz w praktyce
Szkolenie dla właścicieli małych i średnich firm, które niedawno rozpoczęły lub planują rozpoczęcie sprzedaży w Internecie swoich produktów lub usług,
Prowadzący
Tomasz Świętoniowski
Doradca biznesowy w Małopolskiej Agencji Rozwoju
Regionalnego S.A.
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą oraz w tworzeniu i prowadzeniu zespołów handlowych. Praktyk zajmujący się optymalizacją procesów biznesowych, marketingiem, sprzedażą oraz rekrutacją w małych i średnich firmach. Trener z dyplomem ukończenia Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, absolwent kierunku Finanse i Bankowość krakowskiej Akademii Ekonomicznej.
Bernard Szatkowski
Doradca biznesowy w Małopolskiej Agencji Rozwoju
Regionalnego SA.
Specjalista w dziedzinie handlu międzynarodowego, entuzjasta i orędownik nowych technologii. Kierował sprzedażą i marketingiem oraz szkolił zespoły sprzedażowe w kraju i za granicą (IT, FMCG, Consumer electronics). Współtwórca i Dyrektor Zarządzający pierwszego w Polsce paneuropejskiego oddziału w branży produkcji komponentów komputerowych jednego z liderów rynku. Absolwent studiów doktoranckich Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, naukowo związany z zagadnieniami rewolucji informacyjnej.
Wstęp
- E-commerce – co to takiego?
- Jak przygotować firmę do sprzedaży online?
- Analiza kluczowych procesów w Twojej firmie
- Jakie ryzyka wiążą się ze sprzedażą online?
Podstawy sprzedaży online
- Sklep stacjonarny a sprzedaż on-line ?
- Dlaczego ludzie kupują? Co zrobić, żeby kupowali u Ciebie?
- Niezbędne elementy i funkcjonalności zakupowej strony www
- Czym się różni marketing online od offline?
Pierwsze kroki
- Co Internet wie o mnie a co ja wiem o Internecie?
- Czy potrzebny jest własny sklep internetowy? Co zamiast sklepu?
- Czy popularne platformy sprzedażowe są alternatywą dla własnego sklepu?
- Pierwsza reklamacja. Jak zadbać o jakość sprzedaży?
Miejsce i termin szkolenia:
25 lutego 2021 r. (czwartek), godz.: 9:00 – 15:00
Szkolenie odbędzie się tylko w wersji online
Ze względu na sytuację epidemiologiczną w naszym kraju, najbliższe szkolenie odbędzie się w formie online. Jak wygląda realizacja takiego szkolenia?
- przed szkoleniem każdy uczestnik otrzyma indywidualny link, umożliwiający uczestnictwo w szkoleniu
- dzięki pracy w małej grupie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym (maksymalnie 15 uczestników), zapewniona zostanie możliwość efektywnej komunikacji,
- praca z prelegentem na żywo, możliwość zadawania pytań tak jak w trakcie stacjonarnego szkolenia,
- w trakcie zajęć zostanie zrealizowany dokładnie ten sam program, co podczas szkolenie stacjonarnego,
- każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu w formie elektronicznej
Wymagania techniczne:
- dostęp do Internetu
- głośniki
- mikrofon oraz kamera internetowa (opcja)
- system: Windows 7, 8 lub 8.1, 10; macOS X (macOS 10.9 lub nowszy); Ubuntu 12.04 lub nowszy
- przeglądarka internetowa:
Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Cena regularna: 699 zł netto
Cena promocyjna 399 zł netto – dla osób które dokonają zapisu na szkolenie do dnia 19.02.2020 r.
Ilość miejsc na szkoleniu: 10 osób
Mała grupa – gwarancja możliwości indywidualnych konsultacji w trakcie szkolenia
Czas trwania szkolenia: 6 godz.
Przewidujemy przerwy 10 minutowe po każdej godzinie zajęć oraz jedną 40 min
Wszystkie dane niezbędne do dokonania płatności otrzymasz mailem po zarejestrowaniu się na szkolenie.
Potrzebujesz dodatkowych informacji?
Zadzwoń do nas: Renata Murawska, tel. ++48 785 059 104