Ostatnie miesiące to czas dynamicznego rozwoju i wzrostu rynku e-commerce w Polsce i na świecie. Dla wielu firm kanał online okazał się jedyną szansą na sprzedaż. Handel na odległość różni się jednak w wielu kwestiach od sprzedaży tradycyjnej. Żeby rozwinąć dobrze prosperujący e-biznes i uzyskać świetne efekty sprzedażowe relatywnie niewielkim nakładem finansowym warto poznać wszystkie mechanizmy rządzące e-commerce.
Podczas szkolenia zaproponujemy Państwu przyjrzenie się największej polskiej platformie do handlu e-commerce.
Na szkoleniu Allegro krok po kroku:
- Dowiesz się jak przygotować się do sprzedaży na Allegro
- Poznasz zasady przygotowania ofert: tytuł, opis, zdjęcia
- Poznasz zasady promocji za pomocą wyróżniania ofert oraz Allegro Ads.
- Dowiesz się, jakie korzyści dają ci programy Allegro Smart! oraz Super Sprzedawca
- Porozmawiamy o algorytmie ‘Trafności’
- Poznasz podstawy analizy sprzedaży
- Poznasz podstawowe narzędzia ułatwiające sprzedaż na na Allegro
- Unikniesz najczęstszych błędów początkujących sprzedawców.
- Dowiesz się co klienci cenią w obsłudze klienta i jakie znaczenie ma jakość sprzedaży na Allegro
Szkolenie dla:
- właścicieli małych i średnich firm, które niedawno rozpoczęły lub planują rozpoczęcie sprzedaży w Internecie swoich produktów lub usług,
- wszystkich osób, które były uczestnikami projektów prowadzonych przez MARR SA przygotowaliśmy specjalne warunki uczestnictwa w szkoleniu.
Prowadzący
Tomasz Świętoniowski
Doradca biznesowy w Małopolskiej Agencji Rozwoju
Regionalnego S.A.
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą oraz w tworzeniu i prowadzeniu zespołów handlowych. Praktyk zajmujący się optymalizacją procesów biznesowych, marketingiem, sprzedażą oraz rekrutacją w małych i średnich firmach. Trener z dyplomem ukończenia Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, absolwent kierunku Finanse i Bankowość krakowskiej Akademii Ekonomicznej.
Bernard Szatkowski
Doradca biznesowy w Małopolskiej Agencji Rozwoju
Regionalnego SA.
Specjalista w dziedzinie handlu międzynarodowego, entuzjasta i orędownik nowych technologii. Kierował sprzedażą i marketingiem oraz szkolił zespoły sprzedażowe w kraju i za granicą (IT, FMCG, Consumer electronics). Współtwórca i Dyrektor Zarządzający pierwszego w Polsce paneuropejskiego oddziału w branży produkcji komponentów komputerowych jednego z liderów rynku. Absolwent studiów doktoranckich Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, naukowo związany z zagadnieniami rewolucji informacyjnej.
Miejsce i termin szkolenia:
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego SA
Sala Szkoleniowa ul. Kordylewskiego 11, Kraków
29 września 2020 r. (wtorek), godz.: 9:00 – 15:00
Cena regularna: 900 zł netto
Cena promocyjna 450zł netto – dla osób które nie uczestniczyły w naszych projektach i dokonają zapisu na szkolenie do dnia 22.09.2020 r.
Cena promocyjna 249 zł netto – dla osób które uczestniczyły w naszych projektach
Ilość miejsc na szkoleniu: 10 osób
Mała grupa – gwarancja możliwości indywidualnych konsultacji w trakcie szkolenia
Czas trwania szkolenia: 6 godz.
Wszystkie dane niezbędne do dokonania płatności otrzymasz mailem po zarejestrowaniu się na szkolenie.
Potrzebujesz dodatkowych informacji?
Zadzwoń do nas: Krzysztof Hawlena, tel. +48 785 059 078